برنامه دوربین نوکیا را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید!
نوشته شده توسط : دختر کد نویس


رسانه کلیک
 – کمپانی نوکیا اخیرا فعالیتش را افزایش داده و محصولات جدیدی را روانه بازار کرده است. اگر می‌خواهید برنامه دوربین نوکیا را در تلفن هوشمند اندرویدی خود امتحان کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همان طور که می‌دانید گوشی‌های نوکیا معمولا از نظر دوربین عملکرد خوبی دارند. یکی از دلایلی که باعث این عملکرد مناسب شده، استفاده از نرم افزار دوربین قدرتمند با قابلیت‌های فراوان است (با این ترفند همه گوشی‌های اندرویدی را به «عکاسی پرتره» مجهز کنید!).

 

برنامه دوربین نوکیا که در گوشی‌های جدید این کمپانی مانند نوکیا 6.1 قرار گرفته، از امکانات متعددی برخوردار شده است. این اپلیکیشن از نظر قدرت عملیات پردازشی در سطح بالایی حضور دارد و تصاویر را با کیفیت مناسبی به ثبت می‌رساند. این موارد در کنار سرعت مناسب باعث شده‌اند تا کاربران زیادی خواهان برنامه دوربین این برند باشند.

 
 

خوشبختانه برنامه دوربین نوکیا به صورت پورت شده برای کاربران سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی در دسترس قرار گرفته و قابل دانلود است. برای استفاده از این اپلیکیشن، برند و مدل تلفن هوشمندی که استفاده می‌کنید مهم نبوده و تنها باید به نسخه اندروید دستگاه توجه کنید. برنامه دوربین نوکیا برای دستگاه‌هایی که از اندروید 8 به بعد استفاده می‌کنند نصب می‌شود.

در برنامه دوربین نوکیا مودهای مختلف در دسترس‌تان قرار دارد و امکان سوایپ بین بخش‌های عکاسی پرو، بوکه لایو، ویدیو صحنه آهسته و تایم لپس موجود است. البته دقت کنید قابلیت بوکه در این برنامه تنها برای گوشی‌هایی که دوربین دوگانه دارند کار می‌کند.

نصب برنامه دوربین نوکیا در گوشی‌های اندرویدی بسیار ساده بوده و تنها باید فایل APK مربوط به آن را دانلود کنید. در صورتی که با مشکل فورس کلوز شدن اپ مواجه می‌شوید، از قسمت Apps در منوی تنظیمات، کش و دیتای برنامه را حذف کنید.

نظر شما در رابطه با برنامه دوربین نوکیا چیست؟ آیا می‌توان از این اپلیکیشن به عنوان جایگزین برنامه دوربین اصلی گوشی استفاده کرد؟

 


منبع: کلیک





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: